fredag 20 augusti 2010

Fimpa januari och februari från kalendern


Sörjer ni att sommaren snart är över? Eller att våren gick så snabbt? Vi är snart där igen. Jag lovar. Jag älskar hösten. Likaså gillar jag de kravlösa kvällarna. Det är slut på utomhusmiddagar då man måste sitta kvar tills solen gått ner och myggorna ätit sig mätta. Det är något romantiskt med regn och jag gläds över att vi närmar oss julen. Jag tycker helt enkelt att alla årstider har sin charm. Så, vi stänger dörren för sommaren och in kommer den vackra hösten. Nya projekt, ny garderob & kanske en ny tv-serie... Om man bara kunde fimpa januari och februari från kalendern, då hade vi haft det ultimata året.

Om man vill förlänga den blomstrande årstiden kan man tapetsera med liljekonvalj, då blir det vår året om, sk blom-terapi. Den här ljuva tapeten från Sandberg är inte ny, men väldigt, väldigt fin. Tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar