torsdag 20 januari 2011

I can keep a secret



Formex. Jag hinner inte. Mina kollegor åkte dit idag och jag hoppas de kan vidarebefordra intryck, känslor och nyheter. Fördelen är att det känns oerhört bevakat och dokumenterat i blogg-världen. Hittills älskar jag Lisa Bengtsson nya färgställning på tyget Baronessa mest, men å andra sidan älskar jag ju allt hon gör. Jag har den turkosa kudden, men nu vet i tusan. Rosa och gult känns oemotståndligt. Men passar det hemma hos oss?

Ljusstakar från Lagerhaus, vykort Bookbinders Design, stjärna från Granit & hjort från Rackarungar.

Vår nya TV-bänk börjar att fyllas.

2 kommentarer:

  1. Hej du finurliga Anna!
    Jag filar på gula batikkuddar jag, kan vara snyggt ute till sommaren..eller inte...gahh kan inte bestämma mig.

    KRAM Tina

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar bloggen! :) Din är härlig den också!

    Åh, vad härligt det lät med din beskrivning av sommar. Jag längtar efter den jag också.

    SvaraRadera