onsdag 27 juli 2011

Mera bilder från Spanien



Vi spenderar som vanligt otroligt mycket tid i bil under våra semesterveckor. I Spanien tuffade vi fram i hyrbil längst kuststräckan mellan Sotogrande/San Roque och Marbella för att beundra kustremsans nybyggnationer och storslagna berg. Jag älskar friheten med hyrbil, bir rastlös av att ligga still.

Jag älskar helt enkelt att åka bil. Jag är sådan som kan lyssna på radio, trösta barn och läsa i bilen, samtidigt, och sms:a. Om jag mot förmodan blir åksjuk då somnar jag. Praktiskt, men oerhört trist för chauffören. Tack vara våra långa bilfärder har jag hunnit plöja böcker som aldrig förr. Även lyssnat på några sommarpratare. Men ärligt så tycker jag uppställningen i år känns ganska ospännande. Ska ladda ner och lyssna på den här killen, i hoppa om att ändra mitt missnöjda intryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar