söndag 16 juni 2013

Söndag, igen...




Jag kan liksom inte ta mig förbi berget av oredigerade bilder utan att tappa uppfattning om tid och rum. Att ta sig runt mappen New York utan en liten titt är svårare än att låta bli att slicka på skeden man just rört runt i chokladpuddingen innan kylning. Väldigt svårt med andra ord. Jag fastnar. Funderar på vad jag ska göra med alla bilder, på vilket sätt jag ska redigera dem och om jag ska framkalla traditionellt eller göra en fotobok. i-lands-frågor. 

Sen inser jag att midsommar och semester närmar sig med stormsteg. Många måste, några skall och en hel del borde. Många idéer, lite tid. Sen måste man njuta, efterlängtade juni är snart över. 

I Fabriken visas det söndagsbilder och New York får bli mitt bidrag. Snart kommer guiden. Jag lovar. På riktigt. 

Hos AgnesAmelia är det flyttrea, med koden "FLYTT" får man 30% rabatt och fri frakt fram till klockan tolv i natt. Finfint sortiment på Voluspa, Reunion, Lilla Bruket med flera. 

6 kommentarer:

  1. nedersta bilden, tänk mig nyduschad i mint/lavendel i en vit och fluffig säng på det där hotellet : JUST NU!!!

    oooooh, vad jag älskar den här staden!'

    x

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det är. Mina Sydafrika-bilder får lov att ligga på en extern hårddisk där jag inte är så ofta - annars skulle jag också sitta fast jämt...

    SvaraRadera
  3. Men det jag skulle säga var att jag förstår, du verkar ha en uppsjö av ofantligt härliga bilder. Och minnen.

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt i-landsproblem ;) Jag älskar verkligen ljuset/tonen i dessa bilder. Jag skulle skriva ut dem i A3 och sätta i köket :)

    SvaraRadera
  5. Gör en fotobok.
    Kolla här:
    http://fotoklok.se/

    SvaraRadera
  6. Känner igen det där. Har lite samma känsla inför mina bilder från Namibia. Härligt problem :) verkligen fantastiskt med så mycket bilder. Så minns man så mycket mer. Man minns ljuden, dofterna och känslan på ett helt annat sätt. Kramar Liza

    SvaraRadera