fredag 24 oktober 2014

Pic of the day


Jag vill updatera min garderob med följande. Jättehärlig Cape tillsammans med knähöga stövlar
och en storpolo under. Snyggt. Behöver en ny mellanstorlek-väska och kan verkligen tänka mig den väskan Tyra


Den här grå ullmatta vid namn Annica eller den gröna har fått mycket uppmärksamhet, inte så konstigt med tanke på priset. Tål att spanas på.


Kanske meningslös, men jag tycker att dessa var kul. Timglas på antingen 60 minuter (ett träningspass?) eller 15 minuter (ett träningspass?) Snygga på bild, yes. Snygga i verkligheten, vi får se...


Idag fick jag bläddra i nya tidningen RUM DESIGN. Kul med nya tidningar.


Hemma hos Nirvan Richter och Arpita Swich råder lugn och harmoni.Foto: Petra Bindel. Tittgodis här.


Älskar mitt guld-A från LillaU, faktum är att jag haft på mig det non-stop sedan jag fick det. Snyggbild lånad från ett annan A, nämligen leokompis Annixen. Nu blir det skaldjur, bubbel, Idol och kanske en liten sova-rävsekund i soffan (när ingen ser)... 

3 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du visar. Jag hade gärna uppdaterat min garderob med de kläderna också. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åh roligt med en ny inredningstidning! Bra tips, den har jag inte sett innan :)

    SvaraRadera
  3. Den där capen... Snygg som attan! Men tyvärr typiskt ett sånt plagg jag skulle köpa på mig, tänka att jag skulle bli så där snygg som modellerna och sen aldrig använda. :/
    Stor kram till dig, fina Anna!

    SvaraRadera