söndag 20 oktober 2013

Söndagsbilden





Det är söndag. Fabriken är tillbaka och samlar dagen till ära in söndagsbilder och söker nya medarbetare, heja dig Tina, skönt att du är tillbaka. 

I kväll börjar en ny säsong av Solsidan. Jag hoppas på mer känsla av säsong ett än efterföljande och jag har en känsla om att det kommer bli riktigt, riktigt bra. Skrattfest kanske till och med. Och Sveriges största Facebook-grupp. 660.000 följare. Bananas! 

Och så denna blomma. Man måste ju nästa lämna en liten blomsterbildkommentar. Nu står tulpanerna verkligen i startblocken, men, men, MEN... jag bara måste hinna bära hem några långa buketter till innan vi kortar ner oss till tulpanvaserna. 

Glöm inte Fabriken och alla söndagsbilder

4 kommentarer:

  1. Visst är de alldeles löööövly! Gladiolus och liljor är stående inköp inför varje helg så här års.
    Visst är det kul att Fabriken är igång igen...har saknat dig och alla andra på denna härliga samlingsplats :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk färg du fått tag på - så fina! Såg ut som ni hade en mysigkväll igår, så synd att jag inte kunde vara med.

    Vi "skönhets-ses" ju nästa vecka! :)

    SvaraRadera
  3. hej finaste. och de där blommorna. wow. jag som lessnat lite på de där blommorna fick genast en liten längtan efter att sätta in ett par kvistar, imorgon. japp.

    och du, lunchen var ju på BROMS ;))
    kram kram.

    SvaraRadera
  4. Så vackra blommor hos dig! Älskar gladiolus och liljor, mina favoriter! Kram Suss

    SvaraRadera