fredag 18 juni 2010

Det Stora Bröllopet

För fem år sen vi gift oss – min härliga man och jag. Då hade vi varit tillsammans i fyra år. Vi kände varandra, vi visste vad vi ville – ändå var det så spännande, så annorlunda och så stort. De flesta personer vi älskar och bryr oss om var närvarande och förväntansfulla. All fokus var på oss. På vår lycka. På vår offentliga kärleksförklaring. Den 17 september 2005 kommer jag aldrig någonsin att glömma. Precis som den dagen då Ester föddes, min lilla tjej, men det får bli ett annat inlägg.

Armbandet kostar 129 kr och kommer såklart från Rackarungar. Det hade passat utmärkt den dagen då jag bar vit klänning, slöja och stor bukett. Men jag vet en annan brud som ska ha två stycken när hon gifter sig i augusti... very stylish!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar