lördag 19 juni 2010

För Daniel och Victoria

Först tänkta jag inte skriva någonting om det kungliga bröllopet, men det går ju bara inte. Det är för stort. Idag blommar detta kärlekscrescendot ut i full prakt och vi kommer att få studera, kommentera och delta, om än på vårt egna frivilliga sätt. När Ester blir lite större ska jag berätta sagan om prinsessan som fick sin man av folket, sin gymsnubbe från Ockelbo, och efter omfattande renovering och ROT-avdrag flyttade de till Haga slott och fick massor av småprinsar och småprinsessor. Vi hissar flagg för kronprinsessan och prins Daniel idag och önskar dem en enastående dag! Jag ska minsann klä mig i Sverigedräkt och vifta med flagga på borggården. Länge leve brudparet! Och jag menar det - from the bottom of my heart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar