fredag 30 mars 2012

Ur arkivet


För ett år sen gjorde jag detta inlägg. Men jag fastnade av någon anledning på mitt hår. Jag är usel på att boka klipptid. Jag är usel på att ha en frisör. Man kan sammanfatta att jag är usel på hår. Jag har nämligen inte klippt mig sedan dess. Och mitt hår växer dessutom som ogräs. Håret är därför jättestort och megalångt, luggen är för länge sedan utväxt, men nu är det dags. För en klippning. Äntligen. (om det inte kommer en bebis innan) Nästa vecka ska jag sätta mig i frisörstolen med önskemål om förändring. Men som alltid, har jag inte den blekaste hur jag vill ha det! Lång page? Lugg igen? Uppklippt?


Mitt fina halsband är från Mile och är gjort av av duktiga Malin, titta in på hennes nya web shop här. Malin gör inte bara superfina smycken, hon tar också de vackraste bilder och har en superhärlig stil, titta in hos henne här. Ni lär inte ångra er.

7 kommentarer:

  1. Den där frissyren är jättesnygg tycker jag, kör på det!

    SvaraRadera
  2. Herre gud va snygg du är!!!! Du passar jättebra i lugg.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar frisyr! Jag har länge funderat på att klippa lugg. Tror jag slår till. Du passar otroligt bra i den frisyren. :)

    SvaraRadera
  4. Men hallå nu tror jag precis att jag blev lite kär i dig ;-)
    Kram och tack snygga du, hur mår magen?

    SvaraRadera
  5. Hihi, är det mig du beskriver? Jag har typ långt hår som går att sätta/gömma i en tofs/hårklämma. Är inte alls engagerad på varken färg form eller stil. det bara är. Klipper mig en gång om året kanske :)
    Men lugg, skulle gärna vilja våga prova men....?!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Ohlalalaaa .... vad cool du är!
    Du klär verkligen i den där frisyren och brickorna - i like. (dotter till optiker så lite skadad!:)

    Jag nämner helt inte mitt hår just nu. Så bedrövligt att det inte går och ta i. Jag kallar den för Gollums-frissan. Vart tog allt hår vägen liksom??

    Stor kram och hoppas du hinner innan pluppet!
    ulrika

    SvaraRadera
  7. ... och vad har du för coola braxor?

    SvaraRadera