tisdag 18 oktober 2011

Barnens Dag på Rackarungar





I söndags hade Rackarungar Barnens dag med ansiktsmålning, sagoläsning, fiskedamm och massvis med fina erbjudanden. Jag glömde givetvis att skriva om det innan, men vill man veta vad som händer i butiken kan jag varmt rekommendera att gilla Rackarungar på Facebook där uppdateringen kring roliga saker sker lite mer plikttroget!

Jag hade verkligen bestämt mig för att inte handla en massa saker innan jag gjort den stora höstrensningen, men alla som känner mig vet att detta är ett tomt löfte. Jag stålsatte mig när jag fick se allt nyinkommet från Mexx (läs pälsen, åh pälsen!) och hela Geggamojas underbara sortiment. Till och med den perfekta presenten, födelsedagståget fick stanna kvar i butiken. Efter försök till ansiktsmålning (som avbröts redan efter att ha tittat på bilderna) fiskade Ester och lekte med dockhuset i den nya rymliga butiken.

Inte förrän jag lämnat butiken och trodde jag var i säkert förvar snubblade jag över två jackor på utsidans klädställning. Mitt löfte hade lika gärna kunnat bo i ett annat solsystem och hem kom jag med två marinblå jackor. Hoppsan! Jag lovar att visa mina fynd en annan dag. Det är så mörkt och eländigt på kvällarna så jag förstår inte när jag ska åstadkomma en bra bild. På hela vinterhalvåret typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar