fredag 28 oktober 2011

Tonight


Tänk att en träff med Mr Pattinson kan hetsa upp så många? Är det inte Edward Cullen man är förälskad i? Och är det inte egentligen den 16 november vi alla längtar efter? Tänk att en ungdomsbok (för det klassas det väl verkligen som) kan röra upp så mycket känslor, hos så många. Att en bok kan bli ett fenomen. En trend. Det finns så mycket skrivet, så många bloggar, så många fan-pages. Helt otroligt egentligen. Undrar om Stephanie Meyer hade detta i åtanke när hon skrev sin första bok 2005?

Sagan närmar sig i alla fall sitt slut och vi (som är över 15 år) får äntligen följa med några kapitel till. Tills dess kan man njuta av trailern här, medan jag får njuta av huvudpersonen redan i kväll. Jag och några till...

Tänk att Vanity Fair alltid tar de snyggaste bilderna.

3 kommentarer:

  1. Amen, lycky you! Förväntar mig en fullödig rapport sedan :) Visst är det väl Edward Cullen i film numero ett. Sedan gick det utför tycker jag som var inne i en febrig Twilightbesatthet för ca 1 1/2 år sedan. Twilightettan är min snuttefilt som jag unnar mig ibland vid behov.

    SvaraRadera
  2. Hehe! Men nog kan jag förstå att den där fagra karln (eller är han ens en karl, hur gammal är han egentligen?) kan hetsa upp. :-)

    OCh du, blondsprayen kan ja gvarmt rekomendera! Man bara sprayar på nytvättat, tuktigt hår och låter det torka. Ingen urtvätt eller nåt. OCh den bleker bara lite svagt så det är ingen risk för att det blir fel och katastrof.

    Have a nice Friday! :-)

    SvaraRadera
  3. Amen Anna nu blev jag avis....
    Han är så snygg att jag får ont i magen - men kär ar jag i Edward ;-) attans att han inte finns...och jag haller med weronica filmerna och böckerna är min snuttefilt och vaga inte annat än att ge oss en fullständig rapport sen :) kram och njut din kväll

    SvaraRadera