torsdag 27 oktober 2011

Torsdagsmys!



Hej,
Allt jag behövde var en fika. I bland är det så. Att alla oroligheter, beskymmer och tråkiga omständigheter löser sig med en nybakad bulle från Saturnus. En sådan där jätte. Som man kan dela på tre utan att bli det minsta missnöjd.

Just nu är det så smickrande och roligt att trycka på statistikknappen. Det är så många nya läsare och jag har ingen aning vart ni kommer ifrån. Hoppas ni gillar vad ni läser och att ni kommer tillbaka. Om jag inte svarar på era inlägg eller mail beror det verkligen inte på att jag inte vill. Tvärtom. Jag vill, men springer ikapp med tiden - och jag ligger brutalt mycket efter. På alla fronter. Men genom den energi-kick ni ger mig (och med några nygräddade kanelbullar) blir det nog bättre snart. Jag lovar.

Kram Anna



6 kommentarer:

  1. Sätt dig och ta ett djupt andetag bara, mumsa bullar och låt tiden srpinga ifrån dig. När den kommer ifatt för att varva dig så hänger du på, så ni i fas igen! ;-)

    SvaraRadera
  2. Mums det vattnas i munnen på mig. Ja du tiden var det. Hade själv ett inlägg om tiden för ett tag sedan. Men det kommer mera tid eller andra prioriteringar kanske. Ta det lugnt bara. Kramar från Maria denna torsdagskväll.

    SvaraRadera
  3. Heja dig min vän! Pep pep pep! Är så imponerad över dig & din blogg! Kram Karin E.

    SvaraRadera
  4. hoppas det ordnar sig med allt!

    har du ätit bullarna de har där runt jul förresten? med saffran, massa mandelmassa och mandelflarn. de är nog med på min topp 10- lista över godaste sakerna att äta. med en sån framför sig blir man lycklig! det lovar jag:)

    SvaraRadera
  5. du skulle kommit ihåg om du provat dem:) ja det är nog snart dags minsann. ha en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Åt en sådan där bulle fast på Husaren i Haga nu i veckan. Lovely! Får ta och ge dig en anledning att sitta ner en stund. Med något i brevlådan kanske? =) Njut av helg! Puss

    SvaraRadera