tisdag 28 augusti 2012

Stärkt krage

Bildkälla: H&M

Den här looken är fantastiskt. Förutom de svarta kattögonen som skulle få mig att se aningen galen ut, så köper jag den rätt av. För att inte tala om den där fiffiga kragen som får vilken outfit som helst att bli splendid!



1) Lustig knyt-krage från Indiska, som även finns i mörk lila. 2) Kopparfärgad pärlkrage från Topshop. 3) Favoriten från Lindex har kommit till butik nu. 4) Pärlorna från H&M som syns på översta bilden. 5) Stiligt med sidenband från COS.


5 kommentarer:

  1. Nice! Jag är ju väldigt förtjust i den där 60-tals looken, speciellt håret! Tyvärr passar min kropp inte i a-linje klänningar, minikjolar och pasteller som är typiskt den eran... Men en kragen kanske? Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Helsnyggt! Men ögonen hade nog skrämt slag på både man och barn här :)

    SvaraRadera
  3. Anna, vad stolt jag är över att du har fått nytt jobb på Fabriken! Grattis! Puss och kram

    SvaraRadera
  4. Älskar nr 2 och 3, schnöggt!!
    Grattis till Fabriksjobbet =) Ser fram emot höstens teman!!

    Kram Catta

    SvaraRadera