fredag 31 augusti 2012

Happy Friday

Bildkälla: Little-U

Nu ska man passa på om man vill vinna ovan tjusighet. Här kan man minsann tävla om ett armband. Tips-tips. Jag hade gärna haft både Mrs Scull och Give Peace a Chance på min armled, men är mycket glad över mitt Braided gold som snart är helt utslitet.

På tal om något helt annat... Nyöppnade TGR i Liljeholmen bjöd i dag på en hel affär fylld med krims-krams, och trots att jag inte behövde någonting fick jag visst med mig en hel påse hem. Oh yeh! Nästa vecka ska jag visa upp vad som fanns i påsen.

Tills dess - trevlig helg!

10 kommentarer:

  1. I Liljeholmen säger du? missat, ska kolla i morgon, bor ju i Gröndal så ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen din blogg!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Fin helg till dig också fina du!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Så fint, hon är duktigt den där Little-U! :) Önskar dig en finfin helg! Kram

    SvaraRadera
  5. Roligt med lite krimskrams, det förgyller vardagen. Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Krims krams kan man aldrig få för mycket av :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Spännande! Vill se allt :) Fin avslutning på helgen!

    SvaraRadera