torsdag 6 februari 2014

Färgfavvos för fela flanten





Enfärgade tapeter känns så rätt. Färgen 'Elephant' och 'Rose Dust', helt i min smak. Här kan man läsa och titta mer, Boråstapeter levererar fina bilder som vanligt.  


Puderrosa figursydd kappa med puffärm, yes please. 


Jag har sedan länga haft Ferm Living som förebild när det gäller färgkombos. Bläddra i 2014 års katalog här. Föröker få femåringen att go-for smutsiga pasteller... det går sådär.   



Jag har varit här förut. Marmor-topp, rosa fronter, kopparben och mässingknoppar, givetvis från Superfront


Jag kommer inte att sätta London på väggen, men visst gör han det bra, den där David Ehrestråhle. faller jag för tavlan. Den dagen då han gör Korsika... mais qui, je l'achette. 


Sist, men inte minst. På naglarna; Metropolitan 604, Rose Paradse 201Beige Boheme 107


6 kommentarer:

  1. Och hur fin va inte den kappan, på en skala!? Vill ha!!

    SvaraRadera
  2. Oh, du ska få se mina nya little.u paket nu till våren. tror du kommer att gilla, med tanke på färgerna i det här inlägget ;)

    Happy weekend,
    u.

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint. Smutspasteller känns helt rätt. Angående guide to så hoppas jag och håller tummarna för att det ska komma en Barcelona, då hänger jag på låset.
    Ha en fin helg kram Daniela

    SvaraRadera
  4. Oj, oj sååå snyggt! Vet du var jag kan hitta stolarna? Me want!
    Trevlig helg
    Marie-Louice

    SvaraRadera
  5. Underbart inlägg! Verkligen favorit-färger. Och 'Rose dust', bara namnet är ju så vackert så. Får nog lov att kika på de där nagellacken också ... Fin måndag till dig!

    SvaraRadera