fredag 14 februari 2014

Valentine's Day


Kort går att köpa här. Fyller i gör du själv. 



Nå't sånt här brukar jag skriva på alla-hjärtans-dag. Det gäller för alla dagar. 25e som 14e, november som mars. Alla dagar, därför så även idag. 

Mina älskade vänner. Min kära familj. You rock my world. Utan er vore jag ingenting. Punkt slut.
Till er andra, virtuella vänner och läsare. Tack för att ni kommer hit. Ni gör min värld lite mer kreativ och spännande. Ni ger mig inspiration och ny energi. 

Happy Valentine!

5 kommentarer:

  1. Jo varendaste dag "godnattsovsågottmammaälskardig". Och precis lika mycket i dag. Tack själv, Anna! Du är en stor favorit där ute - hjärta till dig.

    SvaraRadera
  2. Och du inspirerar. Massor! Varje dag (eller, ja, nästan i alla fall). Fin fredag till dig och stor kram.

    SvaraRadera
  3. Visst är det viktigt att känna för sina nära o kära alla dagar inte bara denna dagen! Inspirerande blogg du har, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Vad House of Cards levererade hjärtedagen till ära, vill se alla avsnitten i ett enda streck nu! Trevlig söndagskväll/Hanna

    SvaraRadera
  5. Alla dagar är lika viktiga, kanske mest när man minst anar, eller när man som mest behöver det.

    Kram N

    SvaraRadera