onsdag 12 februari 2014

Vad händer på fredag?


Favorit i repris och mitt mest lästa inlägg just nu... Citronkladdis lämnar ingen oberörd. Kanske överraskar jag mina små hjärtan på fredag....


På fredag släpps även House of Cards, säsong två. Jippie säger jag! Det blir till att vältra sig i dubbelavsnitt i kubik. Hela kvällen är räddad. 



Fredag sammanfaller även med årets mest omdiskuterade dag. Gillar vi eller gillar vi inte? Nej, jag tycker inte att det behövs en dag i kalendern för att göra fina saker och säga fina saker till personer jag tycker väldigt mycket om. Och ja, nu när den ändå finns där kan vi väl passa på att fira lite extra. Jag är ju som sagt för alla slags firande. Mer fest och mer festligheter. Och lite extra romance har ju aldrig skadat. Inte mig i alla fall. 14 feb - Valentines day!


1 kommentar:

  1. Kolla vad det också är för dag på fredag... http://temadagar.se/temadagar-2014/

    hihihi! :D

    SvaraRadera