lördag 5 mars 2011

Bruna blommor i kuvert-form


Minns ni att jag sa att jag köpt nya kuvert? Dessa bruna blommor får mig att tänka på en gammal tapet på farmors landställe. Visst är de fina?

Det finns tusenmiljoner fördelar med brevväxling, men en av dem är att man får köpa, och faktiskt använda sina fina papper och kuvert som ligger på hög. Jag har massa sådana högar. Jag tänkte att jag skulle bli lite bättre på det. Inte bygga högar. Utan skicka brev och kort. För själv blir jag så enastående glad när något anländer i brevlådan. Till och med när jag nätshoppar känns det som om någon har skickat mig paket, jag blir i princip lika glad. Tradera likaså, jag lyckas på något vis hinna förträngt att jag typ tre dagar tidigare betalat försändelsen.

Kuvert från Bookbinders Design.

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul att få brev! Lovin' it! Finfint kuvert också. Se fram emot mitt nyinköp! Det dröjer inte länge... Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt med, det är något alldeles speciellt med att upptäcka ett handskrivet brev el. kort i brevlådan :-)
    Nu har du inspirerat mig till att skriva ett brev, undra till vem jag ska skriva bara ;-)

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag blir likadan när det dimper ner paket även om jag vet att jag skall få dem.. :)

    SvaraRadera