måndag 28 mars 2011

En ny favvo runt halsen



I bland bara vet man. Till exempel när jag såg detta smycke. Så fint. Så enkelt. Och så himla mycket jag. Jag vet faktiskt inte vad det berodde på men jag föll, huvudstupa. In Love.

När jag blev fru till min man kände jag intensivt hur viktigt morgongåvan var för mig. Ett statement på att vi ska fortsätta uppvakta varandra. Vid det här lagret tror jag att ni vet. Jag älskar presenter och får aldrig nog. Så i morgongåva fick min man detta halsband av mig, fast med kulband. På baksida lät jag gravera in våra datum; när vi träffades, när vi förlovade oss och när vi gifte oss. En tatuering kändes så definitivt.

Min nya favvo-halsband av märket, By Milo passar liksom så bra ihop med min mans halsband. Mitt är handgjort av Malin och finns att köpa här. Malin är helt enkelt grym som tusan, precis som hennes blogg, Live a lot. Hennes nya ringar får mig lite ur balans. Men framför allt blir jag så imponerad.

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert. Och ringarna var också sagolika. För att inte tala om dina cupcakes!
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Gulliga du :-) Tack snälla :-) :-)
    Kram!

    SvaraRadera