måndag 22 augusti 2011

Hej jag heter Anna...



... och jag är cellofan-missbrukare. Som vill slå in precis alla presenter i cellofan. Jag tror att det är något från min barndom. Jag ska rota i mitt förflutna en annan dag, men innan sommaren är slut måste jag tipsa om the ultimate gå-bort-kittet* som passar sig utmärkt för just cellofan-inslagning.

Mörk choklad, vit choklad, jordgubbar och givetvis marshmallows. Om man är riktigt fiffig hittar man snygga grillpinnar också (det gjorde inte jag). Grilla de vita socker-klumparna och doppa i smält chokladen, jordgubbarna ska också doppas. En förträfflig fest! Detta ätbara set gör sig perfekt på ett trevånings mini Koziol-fat, som dessutom blir en lite mer långvarig present när man smaskat i sig grillspetten över elden.

*Man förutsätter att mottagaren har en chokladfondue, men det har väl alla? En chokladfontän går givetvis också bra.

2 kommentarer:

  1. Cellofan förhöjer ju vilken present som helst ;-)
    Och finfint presenttips, tycker jag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar cellofan!!! Man kan säga att jag är ett cellofanfan :). Som alltid är du en pärla på snygga presenter (och goda!)
    Kram Sussa

    SvaraRadera