torsdag 11 augusti 2011

Huvudsaken är att öronen är varma





Via bloggen Njutbara Ting hittade jag de här mössorna. Bedårande, inte sant!? Är lite uppe i bebis-prylar nu när en av mina bästa vänner precis fått en liten son (åh!) och en annan är på väg till BB när som helst (åh-åh!). Här kan man köpa dessa virkade sötsakerna.

Visst hade det varit fränt om man (jag) hade kunnat virka en egen sovande-uggle-mössa. Men på det området är jag dessvärre helt inkompetent. Men jag är övertygad om att den här tjejen skulle sno ihop en fång mössor på nolltid. Eller hur, Petra? Jag ska i stället ge mig på bloggvärldens nya hobbby, att knyta vänskapsband.

7 kommentarer:

  1. Så himla söta, vill ge alla kompisar som har barn! :-)

    Ha en fin dag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Så sött! Nästan så jag blir sugen på att skaffa sig en fyra nu. Bara för att få knyta på en så söt mössa! Fast bara nästan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi jag är oxå inkompetent på det området;) men sött så man dör, och tur att man kan beställa av någon annan som kan....Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!Hittade precis hit och ville bara säga att jag tycker att du har en härlig blogg!
    Óftast är det så lätt att bara kika runt och sedan smita ut igen utan att lämna ett litet spår efter sig... ;)
    Ha det gott!
    kram emelie

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Innan jag ens hade läst det andra stycket hade jag hunnit klicka på länken till mössorna för att se om man skulle kunna göra något likanande själv. :-)

    Dom var himla söta, så jag måste kanske testa.

    Ha det bra!! //Petra

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!

    Nej jag har inte sett utställningen än, men tanken är att jag ska :-) Har inte riktigt koll på hur länge den finns kvar, men ska försöka ta mig dit snarast!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  7. Helt fantastiska! Ja, visst önskar man att man kunnat knåpa ihop en själv :)

    Må så gott!

    //Johanna

    SvaraRadera