torsdag 1 juli 2010

En tavla säger mer än tusen ord


Förr var jag pysslig, nu är jag mest passiv. Jag har storslagna idéer men genomför sällan. Har fortfarande inte sytt de där vimplarna jag drömde om. Men en dag fick jag ett ryck och fixade några tavlor till våra kala väggar. Ett kitt fick hamna i hallen. Och visst är det sant - när det känns lite deppigt hjälper det alltid med choklad.

Spegel från IKEA och tapeten kommer från Manuel Canovas som gör fantastiska tyger, tapeter & kuddar inte minst!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar tapet!
    Alla tips mottages tacksamt just nu, ska försöka välja inom en vecka...till ALLA rum!!!

    Var har du hittat dom fina ramarna?

    SvaraRadera
  2. Lisa, ramarna kommer från IKEA. Det finns så mycket fina tapeter. Kolla in studio pip (www.pipstudio.com)och Designers Guild (www.designersguild.com) Älskar 'Grove Garden' från Osborne & Little, gärna mot turkos botten. Midbec(www.midbec.se)också fina! Lycka till i tapetvalet. Kram

    SvaraRadera