torsdag 22 juli 2010

Idag kommer dom


Jocka (Joakim) och Emi (Emelie), som Ester säger.

Gravid i vecka 23. Tyckte att magen var bautastor och värmen extra kraftfull…

Idag kommer våra långväga, efterlängtade vänner. Ända från Göteborg, via Köpenhamn. Vi har gjort många härliga utflykter ihop, bland annat charkbrickor i Alperna, lost in Milano, tapas i Barcelona och hällregn i Götet. Bilderna är från vår resa i New York, mitt favoritställe, dit jag kan åka i princip hur många gången som helst. Tröttnar aldrig. Just den här gången slog värmen till och luften stod helt blickstill mellan höghusen på 5th Avenue. Syret upphörde att existera. Nedanför Rockefeller Center höll jag på att tuppa av. Tack och lov hade Nine West både REA och air.con. Kände mig tvingad att köpa minst tre par skor som tack till butiken som på riktigt räddare livet på mig den dagen.
Emelie köpte också några om jag inte minns helt fel. Tre, eller fyra par kanske... Vi var ju tvungna att svalka oss ju.

1 kommentar:

  1. Åh hå hå! Japp, fantastiska resor har vi delat o snart bär det av igen :)

    SvaraRadera