fredag 17 december 2010

Dagens lucka - 17 december (+tävling)



God morgon alla morgonpigga! Idag öppnar vi lucka nummer sjutton [17].

Dra på trissor! Idag får ni köpa mössor från Zion för endast 100 kr (ord. pris 189 kr). Gäller den 17-19 december och som vanligt är det bara att säga till i kassan så får du rätt pris.

MEN för er som inte är i stan har vi idag en utlottning av en mössa, nämligen den med svarta apor mot vit botten, värde 189 kr. Dessa mössor är perfekt under skid- (pulka) hjälmen, har jag märkt.

Allt du behöver göra för att vinna är att lämna en kommentar här nedan. För att dubbla dina chanser länkar du till tävlingen på din blogg och/eller så gillar du vår Facebooksida. (om du redan gillar oss på Facebook gäller det självklart som 1 lott).

Berätta i kommentaren hur många lotter du tar. Jag drar en vinnare den 19 dec.

Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Jag vill tävla om finfina apmössan! En lott till mig tack!

    Kram Sussa

    SvaraRadera
  2. ''Tänk om jag hade en liten, liten apa... ompa, ompa, fallerallera... - tänk vad folket skulle stå och gapa... ompa, ompa, fallerallera!'' Inte till mig dock men till lilla (stora) S :) Tre lotter till oss, tack! Krami s.

    SvaraRadera
  3. jag älskar den med de regnbågsfärgade vågorna!! Har du den i ngn stor storlek? (mina barn har världens största huvud...) Kan du i så fall tänka dig att skicka den eller dem?

    SvaraRadera
  4. Jättesöt apmössa! En lott till mig, tack!

    SvaraRadera
  5. åh va fin mössa med apor. Jag vill självklart va mé. 2 lotter till mig =)

    SvaraRadera
  6. Hei. Håper jeg ikke er for sent ute;)Kul lue:)hadde passet fint til min lille gutt.Tar 1 lodd.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvaraRadera