tisdag 7 december 2010

Dagens lucka - 7 december (+tävling)


Öppna lucka nr sju [7] och där hittar ni en paljettnecessär från ORDNING&REDA. 7-10 december får ni 25% på alla Ordning & Reda saker i butiken.

Ho Ho Ho!!
Vi vill ge alla en chans att öka på sin egen julklappshög. Tjo-hoo. I potten ligger den svarta necessär, som Rackarungar säljer för 100 kr.

Lämna en kommentar här nedan för att vinna, eller skicka e-post till mig. För två lotter länkar du till tävlingen på din blogg. Tre lotter så gillar du vår Facebooksida. (om du redan gillar räknas det såklart!) Berätta i kommentaren hur många lotter du tar. Jag drar en vinnare den 10 dec.

Lycka till!

8 kommentarer:

  1. Alla är snygga, är svag för paljetter men vilken tjej är inte det!
    Klart man vill tävla, en necessär behöver man alltid!!!!!
    Håller tummarna hårt!!

    inredningsgalen@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är med! Igen. Så klart! Finfin väska - precis en sådan som jag behöver :) Tre lotter till mig: kommentar, länk, och gillar gillar gillar på fb. // Sofia

    SvaraRadera
  3. glömde...3 lotter från mig också=)

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    Jag tar gärna två lotter!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hei. Jeg tar gjerne 1 lodd. Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Självklart passar jag på att knipa 3 lotter!!! Har länkat på min blogg och gillar Rackarungar på Facebook!
    Nu ska jag hålla tummarna och hoppas på tur!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  7. jag vill vara med och prova lyckan
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera