tisdag 21 december 2010

Dagens lucka - 21 december (+tävling)


Håll i hatten! Idag kostar ALLA barnböcker 25 kr/st. Fyll på med hårda paket inför the big day. Gäller den 21-22 december. Glöm inte att säga till i kassan.

Inte nog med det!
Idag kan du villa ovan två böcker. Jag plockade de två roligaste titlarna ur Rackarungars secondhandsoriment och lotten föll på Lill-Zlatan och morbror raring och När Greger blev en skalbagge. Japp, jag hade skojigt! Så skynda er att tävla.

1 st lott genom att skriva en kommentar eller e-post till mig här
2 st lott om ni gillar oss på Facebook
3 st lott om ni också länkar på er blogg

Meddela hur många lotter ni tar.
Vi måste skynda-skynda, så jag hinner skicka paketet i morgon.
Lycka till!

5 kommentarer:

  1. Klart man vill tävla, perfekt till sambons syskonbarn - som gillar att sitta och läsa!!!!

    SvaraRadera
  2. roligt med dina tävlingar och självklart följa din blogg...jag och Odin är mé!
    2 lotter från oss
    go jul=)

    SvaraRadera
  3. Heja Zlatan, du e bäst ingen protest!
    å så gillar jag alla Rackarungar, även den här på Facebook :)

    2 lotter tack!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar på Facebook. Två lotter för mig med tack. // Lena

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj. Skynda skynda. 58 minuter kvar av 21 december :)
    Tre lotter tack! Barnen måste fodras med svensk litteratur!
    Krami s.

    SvaraRadera