söndag 19 december 2010

Söndagsbilden #50


Idag klär vi granen. Det öser ner snö och vi funderar på om vi måste skotta taket i år. Det ligger två skinkor i kylskåpet. Den stora julhandlingen är avklarad. Tre sorters senap och tjugosju sorters sill. Jag valde den dyra, men ack så underbara affären. Det jämnar ut sig. Personalen var hjälpsam, på jul-gott humör och det var som en vallad gång, bara att plocka på sig. Varuläggningen var bättre än någonsin. Däremellan hann jag byta en halv byrå på IKEA (resten behåller vi) och nu, nu äntligen ska vi klä granen.

Ha en fin söndag kära vänner, och finfina söndagsbilder hittar ni som vanligt här.

Och vinnaren av en mössa (lucka nr 17) blev Sofia.
Stort Grattis!

4 kommentarer:

  1. Produktiv och rätt härlig dag låter det som, tycker jag! :-)

    Ha en fortsatt bra söndag!

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra dag! Julgranen klädd här också.
    Trevlig söndagkväll!

    kram

    SvaraRadera
  3. Jippi! Nu blev jag jätteglad, för att inte tala om Selma... :) Vår gran är färdigklädd, och har redan börjat barra... vi reser bort över jul, så vi smygstartade för att hinna njuta!

    Stor kram, s.

    SvaraRadera
  4. Härligt med en så blandad blogg. Det gillar jag. Har också klätt granarna idag. Det är sååå mysigt.
    Ha det...
    /Annika

    SvaraRadera