torsdag 19 juli 2012

I det orangea paketet


Kommer ni ihåg midsommarpaketet? Med washi-flagg i orange? Jag sa ju att innehållet matchade paketeringen. Den efterlängtade färgen har anlänt till butik nu. Äntligen. Klassiska receptpärmen i beige och grå har nu fått en kompis i knalligt orange. En färg att pigga upp samlingen med.

Pressbilder Bookbinders Design
Kanske skulle man ägna den här ostadiga sommarvärmen med lite hederligt innesittarpyssel? Att rensa recept och vara fröken duktig, ordna med index och flikar. Kött, fisk, baka. dessert, veggo... Leva som jag lär. By the book.

6 kommentarer:

  1. Nu är jag så van att dubbelklicka (instagram) för att gilla en fin bild, men så är det ju inte med bloggeriet. Så jag gillar här och nu. :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag har också tänkt att man skulle passa på att göra alla dom där rensiningsprojekten som ligger på hög under de (allt för många) regniga och mulna stunderna. Och kanske t.o.m sätta in alla framkallade foton i album. Men än så länge har jag inte kommit längre än till tanken... :-)

    SvaraRadera
  3. Jösses amalia...menar du allvar fina Anna!? Jag blir tokimpad om det är så att du genomför allt det...liksom! Du har ju småbarn!?

    Hur som helst så blir jag faktiskt alleles kliig i fingrarna när jag ser bilderna jag också... Så snygga att jag har kollat flera gånger på inlägget redan ;)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Åh, så snygga! Sådana skulle passa så fint i mitt kök. Men då måste jag ju också rensa i högarna.... :)

    Kramar

    SvaraRadera