tisdag 21 januari 2014

Kramens dag!


Jag säger kram-dagen, säger Ester. 
Det är okej så länge vi inte gör avkall på att kramas, säger jag. 

Busenkel söt dessert att bjucka på under kramdagen ur senaste numret av Mer Smak. Receptet hittar ni här. Wolfgang Kleinschmidt tar fantastiska foton som alltid. 



I vanlig ordning faller jag för färgen rosa. Senaste färgen i Le Creuset-samlingen, Rose. 


Jag har den i vit, men undrar om det inte får bli ett ljusrosa köp också? Fördel; 100% silke. Nackdel; handtvätt.


Finaste bilden från Lilla.u blogg, min 'Månadens fyra'-kompanjor,... och så mycket mer. Idag släpps nya numret av Plaza Interiör och redan har bilderna från Ulrikas hem spridit sig på sociala medier. Inte konstigt. Den är utfin. Köptips (på tidningen alltså ;).


Bäst klädda man på ELLE-galan, Adam Pålsson. Stort Grattis! Så värd. I en intervju med nyhetsmorgon lovordar han sin regnrock från Stutterheim och det är väl ingen dålig gissning att dessa (urfina!) regnrockar kommer få ytterligare skjuts nu?  


Sist: KRAMENS dag. Kör hårt! 


2 kommentarer:

  1. Finfint inlägg, Anna. Den rosa blusen sitter snart på mig - tänker mig linne under för att slippa blaska för mycket. Handtvätt är ju inte världens roligaste grej så att säga... Kram då :)

    SvaraRadera
  2. Vad är det med rosa egentligen, jag lockas också av det oerhört mycket just nu. Funderar lite på blusen, är du nöjd med den? Oerhört bra pris för en silkesblus måste jag säga.
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera