söndag 19 juni 2011

Mera gult






Precis, vi behöver mer gult en dag som denna!

Regnet smattrade mot rutan på den lilla färjan och endast på grund av färgen så kändes resan uppfriskande. Idag är det också Fars Dag, i USA. Det firar vi med paket här. Lite manliga grillbestick. Inte nog med det, idag är det ett år sen Victoria och Daniels gifte sig. Vilken tur att de fick solsken på sin dag. Förra året var det nämligen jättevarmt den här dagen och jag svettades i den syntetiska Sverige-dräkten! Snart börjar säsongens sista avsnitt av Gossip Girl. Så det finns många anledningar att fira. Låt inte vädret hindra er!

4 kommentarer:

  1. Va! Är det sista avsnittet, o no! Hur ska jag då drömma mig bort till den underbara staden....

    SvaraRadera
  2. Men vad f-n!! I samma stund som jag läser detta så går det upp för mig att jag totalt missat att det är söndag och har alltså helt missat Gosspi girl. Skit!

    SvaraRadera
  3. Åh nej... Nu minns jag! Det är ju faktiskt Farsdag 'overthere'. Får bli en extrapuss till gubben min :). Ses imorgon Snygging! Kram Karin E.

    SvaraRadera
  4. Jag älskar sol, men regn är mysigt! Regniga sommardagar med smatter mot rutan.. kanske för att det är så man är uppväxt..med svenska regniga somrar :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera