onsdag 7 september 2011

The Wedding, del 2





Tusen tack för alla fina kommentarer, ni är ju för gulliga. Jag blir rörd och lite mallig. Jag visar några till, för ni har ju inte ens sett den fina röda husväggen.

Bästa bröllopsinspirationen (eftersom jag ständigt är på jakt) hittar jag här. Det är lite överdådigt ibland, men mest är det helt fantastiskt! Och bilderna, ja det är så nära porr det kan bli. Alldeles, alldeles underbar bröllops-porr.

Och på tal om porr så besökte jag Scandinavien photos hemsida, när min man sneglar över skärmen och säger;
- Sitter du och porrsurfar nu igen?
- Ehh, nej, jo, jag kollar bara lite olika objektiv.

För det är ett av alla mina dröm-missbruk; kameror, objektiv och tillbehör. Jag har inte så många, kameror alltså (missbruk har jag i tusentals). En kamera och två objektiv bara. Min kamera är supergammal. Men jag drömmer om den här godingen. Och en hel uppsättning objektiv och tillbehör.

Problemet är att jag också gillar handväskor, krämer, nagellack, skor, klänningar, små söta lådor, pappersark, pennor, kokböcker, muffinsformar, doftljus, tidningar, kuddar, new york-resor, armband och lampor... Så på något vis skjuter jag mitt stora kamerainköp framför mig. Det kommer alltid en liten handväska eller ett doftljus emellan.


Skål på er Herr och Fru H. Tack för att jag fick föreviga er stora dag!

6 kommentarer:

  1. Så duktig du är! Skakigt kan tänkas att fotografera det som bara är just då, men det klarade du ju galant. Objektiv ja... Seeet Dreams där för mig med. Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Duktiga, braiga du!
    Vet du vilken jag drömmer heta drömmar om då, 5D ist för 7:an. Jag ska förklara för dig varför du också borde drömma om den ;) fast just nu hinner jag inte.
    Hejsvejs!

    SvaraRadera
  3. Åååå ännu mera fina bilder på söta Lisa med make.
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Anna vilka underbara kort, du är verkligen så duktig! Massa fina känslor och små saker-:) Herr och Fru H är helt fantastiskt fina! Håller med dig finns mkt att gilla spec. New York resor-:)

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder från bröllopet, vad duktig du är!

    SvaraRadera
  6. Hej. Du kan få köpa min canon 7D med 16GB minneskort för 13.000 kr (1 års garanti kvar på allt). Min mamma "Maggan" jobbar på Rackarungar =)

    SvaraRadera