fredag 2 september 2011

In the living room



Åh, vad roligt med alla kommentarer kring vårt nya sovrum. Tack snälla ni!
Sovrummet är ju inte direkt nytt, men det känns ju lyxigt nytt när man byter ut lite färger, sätter upp några tavlor och piffar lite. Det krävs faktiskt inte så mycket, så jag började byta ut lite krukor, tavlor och ljus i vardagsrummet också.
För vet ni, på IKEA kunde man köpa orchideér för 49 kr. Inte klokt. Alla (jag skojar inte) gick och bar på den otympligaste blomman i världshistorien. Endast köpa två per person, stod det skrivet med stora bokstäver, men vissa gick ut och in igen för att fulshoppa massvis med blommor på stänger. Underbart svenne-banan-beteende! Love it.

6 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när vi svenskar vågar oss på lite olynad!

    En tripp till Ikea då kanske ?Stor loppis i Aspudden på söndag , ett litet tips bara.

    SvaraRadera
  2. Fulshoppa har jag aldrig hört förut. Det är jag för snäll för att göra tror jag, man ska aldrig säga aldrig.

    Sovrummet är superfint.

    HA, jag kan riktigt se dig framför mig gå och sniffa i rummet efter någon typ av doft från ljuset. Jag trodde också det var ett doftljus ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha! Jag hade åtminstone maken med som kunde gå i en kassa med två stycken extra. Man skulle ju tagit med barnen också förstås ;) Jag läser allt med välbehag här hos dig, även om jag har varit lite osynlig i kommentatorsfältet. En sådan där Bookbinders-Sennerholt måste man ju försöka få tag på också. Fin fredag!

    SvaraRadera
  4. Det är ju nästan så att man borde ta sig en sväng om Ikea för lite fulshoppng! Jädrars så billigt.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Det var värst, vilket tips! :-) Jätte fina koppar med fåglar under.

    Ha en härlig Fredag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  6. Så busigt;) Underbart pris!!! Hoppas du får en fin fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera