torsdag 15 mars 2012

Powder-pink

Bildkälla: här och här

Blev otroligt inspirerade av en av mina många favoriter i bloggvärlden, Volang-Linda. Hon visar ofta supersköna bilder som alltid får mig på fall. Det här hemmet var inget undantag, ta en titt för tusan! Speciellt om ni gillar pastell. Jag hade redan bestämt mig att sovrummet skulle få ett pastell-lyft till våren och den första inspirationen kom från ovan bilder. Lite puder, lite lila, lite vitt och svart och kanske en dos mint. Romantiskt, men ändå lite grafiskt.


Se fler bilder från detta ljuvliga hem här.

Nytt tyg till sänggaveln - check.
Kuddar beställda - check.
Idé i huvudet klar - check.
Genomförandet - inväntar nästa tillskott av energi. Äter stark dos järntabletter nu, en bra start.

8 kommentarer:

  1. Underbara bilder, så härligt med all färg, kram

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt med pastell! Jag är också svag för det nu. Kram!

    SvaraRadera
  3. De bilderna är underbara. Helt ljuvliga.

    SvaraRadera
  4. Underbara pasteller. Och kan det bli bättre än just i ett sovrum. Bloggen du tipsar om är ny för mig så nu måste jag såklart klicka mig vidare.

    Känner igen det där med järnet - nu boostar vi oss så att energin hittar tillbaks :)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Älskar pastell :-) Kram!

    SvaraRadera
  6. Oh, vad fint! Tänk att det finns nån som faktiskt bor sådär... :-)

    SvaraRadera
  7. Tack för länken fina du! Hoppas du får energin till att genomföra, skulle va så kul att få se bilder sen. Kram.

    SvaraRadera