söndag 25 augusti 2013

Söndag och rökelse från Zara Home


Rökelse, känns inte det lite långkjol, instrumental musik, hennatatueringar och fotlänkar med bjällror? Ursäkta mina förutfattade meningar, men inte trodde jag någonsin att jag skulle njuta av den skarpa doften av rökelse. Men. Sommaren 2013, ojojoj, vad vi har tänt på. Flummigt eller inte så är det en kioskvältare i vårt hem. Utomhus.  


När jag skrev om att Zara Home öppnar sin första Sverige-butik med 450 kvm på Birger Jarlsgatan i augusti kändes det som en evighet tills dess. Nu undrar jag bara, NÄR i augusti? Inte för att det är någon panik, men jag fyller gärna på förråden med Green Herbs i både doftpinnar för inomhusbruk och handtvål. 

Doft får bli mitt bidrag till Fabriken som i vanlig ordning kör söndagsbild.

3 kommentarer:

  1. Låter spännande med sådan doft! Får besöka den butiken nästa gång vi kommer till stora staden ;) kram Suss

    SvaraRadera
  2. Haha, shame on me för att direkt tänka långkjol och flätor och fjädrar och folkabuss. Men jag tror dig, kanske något även en skeptiker som jag ska testa på...

    SvaraRadera
  3. Jag har fortfarande inte spanat in Zara home. Måste definitivt lägga det på Att-göra-listan. H&M home däremot hänger jag på ofta, de har så mycket fint :D Men som sagt, Zara home måste jag besöka, om inte annat för rökelsens skull :D

    SvaraRadera