tisdag 30 november 2010

En liten snöängel (eller tisdagstemat hall)



Den här lilla bedårande Ängelns fick jag av min fina vän Emelie. Doftljuset "Bonheur" hittade vi på Drömhuset och ekollonen kommer från Rusta.

Jag hoppas över tisdagstemat; hall idag. Min hall hälsar att hon återkommer när hon ser lite mer representativ ut. Hon kämpar dagligen med sitt nyårslöfte (att hålla sig fin), men tyvärr verkar moralen svika. Lika så strukturen i fack och hylla. (Det ser snarare ut som fuck och fylla!) En städad hall verkar i princip lika omöjligt som att få med farmor till Nepal. Det spelar ingen roll hur mycket kraft vi lägger på förvaring, heller inte hur mycket vi bestämmer oss. Kaos = familjen Sylvans hall. Välkomna hem till oss. Kom in. Slå er fram.

Jag är däremot säker på att det går att inspireras av alla andras fina bidrag här. Jag själva kastar in handduken, tar en kopp te med min hall och småfnissar lite över dagens torped som tydligen susade in i morse.

Kram till er alla.

4 kommentarer:

  1. Haha, vilket härligt inlägg om er hall! Så är vi nog många som känner och en hel del är verkligen i den situationen att hall=kaos...på riktigt!

    Jag måste säga att jag tokgillar ditt bidrag till Fabrikens logg-tävling. Du har min röst =)

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera
  2. vilken söt liten ängel! kaos i hallen...??. förstår inte alls vad du menar........;-)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Underbar ängel! Var är den köpt? Vet du? Och vad gäller kaoset ska du vara glad att det bara gäller hallen. Det finns en anledning till varför jag inte bloggar om inredning... =) Kram, söta du!

    SvaraRadera
  4. Ha ha. Du bjöd enkelt på kvällens bästa skratt - du är rolig å skriver bra.

    Ekollonen tokgillade jag. Rusta sa du! Ska spana efter dem när jag är där nästa gång.

    Kramar / Kristina

    SvaraRadera