torsdag 11 november 2010

Jag ser rött


Mina röda äpplen är nerplockade så vi får tillföra lite extra kulört för att matcha de färgsprakande gula löven i trädet (som sitter kvar en liten stund till). Det kan handla om dagar...

Trädet får helt enkelt lite hjälp på vägen. IKEA säljer dessa lyktor för 39 kr, inte alls säkert de håller för utomhusbruk, men för fyrtio spänn vågar jag chansa.

Bästa av allt. Röd harpa från K-rauta. Kommer att dyka upp lite här och var i jul, det kan jag lova. En rulle med 50m kommer jag förmodligen att klara mig ett tag på. Kanske ända in i december.

1 kommentar:

  1. Tack söta du för finaste paketet!!
    Med coolaste tröjan, det lär bli slagsmål om vem som ska få äran att bära den först ;))

    Och du... När som helst vet du ;))))

    Kraam!!!

    SvaraRadera