tisdag 9 november 2010

Thai-kaoset


Det är ju i princip omöjligt att inte skriva något om vädret. Asså, Sibirien klev in genom höstdörren och verkar vilja ligga kvar på hallmattan. Försvinn! Försvinn, säger jag.

Vintern får mig återigen att tänka på Thailand och hur härligt det vara att förkorta vintern med två hela månader förra året. Sen försöker jag se saker och ting från ett annat håll. Hur varm och svettigt, trångt och trafikerat det var där borta. Det så kallade Thai-kaoset, men nä, det funkar inte.

Inte idag.

3 kommentarer:

  1. Nån tipsade mig om att mina länkar inte fungerar på bloggerbloggar... Så nu testar jag något nytt.

    Åh lyllos som var där i två månader. Måste varit underbart!

    Återkommer med färgkulören :)

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  2. Åh jag som är avis på er som har snö... vi är nog de enda som inte har det nu idag :( hade gärna haft lite! Gillade din tolkning på köksinredning, skojig!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  3. Ja inte är det roligt väder...även om man bor på en av världens vackraste platser;-) Gillar ditt köksinlägg! Visst är det snyggt med flaskor och etiketter!

    Kram!
    A

    SvaraRadera