måndag 8 november 2010

Ma-ma-ma-ma-ma-mateus


Blir nästen helt galen när det är så här snyggt. Mateus tryckte ut nya bilder på Facebook och nu måste jag gå direkt och konsumera. Köpa. Köpa. Köpa. Och inte kan man fynda Mateus på loppis. Jag lovar. Det är soprent.

Så nu fokuserar jag. Koncentrera mig så hårt. Vad behöver jag egentligen? Ärligt talat så finns det inte en endaste millimeter över i köksskåpen. Så jag tar på mig min riddardräkt och stålsätter mig mot kommande påhopp från Mateus. Jag har mognat. Jag har porslin, jag har blommigt, grått, rosa, vitt, beige...

För säkerhets skull ska jag nog sluta gillar Mateus på Facebook. Bara för säkerhets skull...

3 kommentarer:

  1. Hjälp vilka snygga bilder! Jag har inte heller plats i skåpen - även om det inte har hjälpt vid tidigare försök till att låta bli...

    Tack för tipset om att ta av benen på en stol (och din fina komplimang:)). Att jag inte kom på det själv. Vi får se vad jag hittar på till slut!

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  2. Svar på fråga: Jag kan nog ha kvar Ncs-koden till färgen. Jag ska kika för jag tror att en burk är kvar i förrådet. Påminn mig igen, jag kan glömma... :)

    Jag är jättenöjd med den turkos färgen, den är alldeles lagom på nåt vis.

    /K

    SvaraRadera