tisdag 17 april 2012

Pick of the day


Topp i spetstricot från H&M i snyggaste gröna färgen. Liten väska med smarta plånboks-innerfack i färgen agua från Ceannis. Kommer med både axel- och handledsrem. Halsband som kommer att passa till allt, också från H&M.

Omskrivna vårfärger från Chanel, April i färgen fuchsia, May i pastellrosa och den snyggaste och mest omskriva June i ljus aprikos.

Ny parfym står på önskelistan. Varm Cotton från Clean eller Fresh Laundry känns sommarfräscht! Kan som vanligt aldrig bestämma mig när det kommer till nya dofter. Får ta med mig mannens näsa, för den är det ju inget fel på!

Skridskoänkan tipsade om snyggt, snyggt fotade vår- och sommarkollektionen från Hasbeens och där finns ju en hel del smågodis. Fast jag faller nog mest för de klassiska modellerna, ett par Peep Toe Super High eller mer praktiska, ett par ljusa naturfärgade Braided Low. Oh yes please!

6 kommentarer:

  1. Underbara färger! Snyggt halsband!!! :-)
    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Tänk så friskt det ser ut med dessa färger. Clean är ju underbar. Jag gillar Warm cotton bäst, än så länge får man väl säga det dyker upp ny hela tiden.

    SÅÅÅ spännande med en liten färdigbakad bebis som kommer ut snart.

    SvaraRadera
  3. Sugen på någon av de parfymerna oxå. Jag har ju Outdoor shower fresh, sedan innan och de är verkligen suuuuper fräscha.

    Halsbandet var superfint...undrar om det finns i butik oxå...

    SvaraRadera
  4. Warm cotton har jag - en av mina favoriter! Härlig väska! :-)

    SvaraRadera
  5. Älskar halsbandet och väskan - helt i min smak. Måste ut på jakt efter dessa härligheter :)

    SvaraRadera
  6. Spanade precis in halsbandet bland reklamhögen som kom idag. Riktigt snyggt! Gillade även en axelbandslös puderrosa klänning i ekologisk bomull.

    SvaraRadera