onsdag 11 april 2012

Shoe shopping


Nä, kläd och sko-shoppingen till mig är på läge paus tills jag återfår min normala form. Däremot är det en liten 3,5-åring som växer så det knakar. Brallor förvandlas till knickers över en natt och tån känns böjd fram i skon. Och när den lilla primadonnan är med och handlar förintas min beslutsrätt och det finns gränslöst med vilja!

Inga skor på Stadium dög (för allt med lila och rosa var helt slut i hennes storlek) När vi skulle handla strumpor på H&M upptäckte hon dessa i skohyllan.

Rosa med glitter!! Stoppa pressarna.



Och fast det är paus på shoe-shopping-delen för mig så finns det ju andra öppningar. En ny matta till exempel. Så nu är det ljust och fint på hallgolvet. Vår feeling big time!

11 kommentarer:

  1. Ja vilken vilja de kan ha de små :)
    Men jag förstår att hon föll för dessa fina skor. Som marschmallows. Vårfeeling, yes!

    SvaraRadera
  2. Å vilken fin matta! En nätshopping tänkte jag först....men så var det Rusta!! Synd att måtten är fel för vår hall, annars hade jag gjort copy paste med en gång ;)

    SvaraRadera
  3. Förstår att dessa föll lillan i smaken! Rosa OCH glitter kan väl aldrig bli fel?! Och jag är med dig i kläd-köp-pausen - fyyy så tråkig garderob jag har just nu. Det blir ju inte mycket bättre i sommar när man måste tänka amning men i alla lite. Förhoppningsvis blir det en fin sommar och många klänningstillfällen :)

    SvaraRadera
  4. De var ju super söta. Ibland är det lika bra att låta de välja.
    Om det inte handlar om ordentliga vinter känger så tycker jag det är okej.
    Hon har bra smak lillfisen :)

    Mattan är super den med. Rusta har mycket fint. FAKTISKT. Jag ska försöka få mannen dit på en runda och se om det finn en kvartill mig ;)
    Tusen tack för ditt svar på min fråga. Jag gick in direkt och kolla. Ska beställa en kit idag.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Åh nej, inte kasslertrosorna! Hade också förträngt... Amningsbehåarna är ju inte heller att förglömma - eller "behåarna från hell" som min kompis säger. Men, men det är värt all möda bara man har sin lilla bebis att snusa på även om jag gärna suttit och snusat iklädd tajta snygga brallor istället :)

    Så spännande med trädgårdsplaner! Det är faktiskt riktigt kul med trädgård. Det trodde jag aaaldrig att jag skulle säga!

    Kram.

    SvaraRadera
  6. Underbart! Klart att det ska vara både rosa och med glitter. Du tar också så himla fina bilder och det är alltid lika kul att titta in här. Kram

    SvaraRadera
  7. Självklart att skor med glitter och rosa måste inköpas! Det går över, jag lovar. Vid 10-års åldern står de plötsligt och kromar sig framför spegeln över svarta bågar med märket GUCCI eller Ray Ban och shoppar kläder i svart och knallgult :)

    ..och TACK för matttips, nu måste jag komma på en bra anledning varför vi helt plötsligt ska svänga förbi Rusta :)

    SvaraRadera
  8. Hallå!! Vadå för trädgårdsplaner?!

    SvaraRadera
  9. Men åh, jag vill också ha såna skor! Finns dom inte på vuxenavdelningen ;-)

    SvaraRadera
  10. Vilka FINA skor! De vill jag också ha! Måste nog visa dem för min lilla. Ett par sådana på hallmattan döljer ju all sand och småsten i världen liksom.

    SvaraRadera