måndag 17 oktober 2011

Men nej, den finns i natur...



Tack och lov att det finns folk som är vakna! Söta gulliga läsare som dessutom tar sig tid och uppdaterar mig på att jag inte behöver vänta, att jag kan åka till IKEA samma dag och i bästa fall få tag på det näst sista exemplaret. Jo, man får tacka. För det var precis vad som hände efter detta inlägg.

Stolen har fått en plats i hörnet där ingen annars sitter. Och när jag sitter där som bäst, hyfsat nöjd med mitt snabba inköp och bläddrar i en inredningstidning får jag syn på stolen, i naturfärg! Å nej, nu ångrar jag mig lite.

2 kommentarer:

  1. Jag letar och letar efter dina göteborgstips i dina etiketter, men jag hittar dem inte - help?

    Kram Malin live a lot

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev med stolen! Såg också på deras hemsida att den finns i natur : )

    SvaraRadera