måndag 6 augusti 2012

Vad ger man till en mamma som har allt?


Då talar vi givetvis inte om mig, utan om min mamma. Vi samlade massa bilder från gemensamma resor, på minnen som vi upplevt tillsammans, på barn och barnbarn. Första julen i lägenheten, hur mycket hår hon hade som nyfödd, vem av barnbarnen som njöt mest av första badet och den där seglingen i Turkiet.

Ett axplock av saker vi vill minnas. Och förhoppningsvis fyller vi på med fler. Många fler. Mammas födelsedag, en picknick, ett bildspel och en fotobok, en middag och väldigt mycket kärlek.

Minnen förevigades i pappersform i en fotobok som beställdes på Önskefoto. Snabb leverans och fin kvalitet.

5 kommentarer:

  1. En av de finaste presenter man kan ge tänker jag :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé. Min mamma fyller 60 i höst och då kanske man skulle... Men vilket jobb! Bra jobbat säger jag!

    SvaraRadera
  3. Fantastisk idé fina du! Det påminner mig om att jag måste ta tag i alla bilder där hemma... Kram Karin E.

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin present!
    jag har två böcker med Lily och mormor och en från begravningen. Så fint att ha ♥

    SvaraRadera
  5. Det låter som världens finaste present! Hon måste bara ha blivit glad :-) Ha en härlig Tisdag. Kram Elina

    SvaraRadera