måndag 16 juli 2012

Beundrar rullvagn och pallar



Bildkälla: IKEA/Livet Hemma

Hur fint är det här? Livet Hemma bloggen gör det igen. Med egen och lånad (tant Johannas i detta fall) kompetens. Titta bara på det här, så sagolikt fint och påminner om Karin As månatliga blomster-mood boards. Och här, duktiga Weronica - vilken sommardukning va?

Och så nu, Råskog rullvagn i mint. Och stapelbar pall i ny färg. Tänk om det inte hade varit så himla opraktiskt med rullvagn i barnens rum. För de kommer ju köra runt med den som en jäkla dockvagn och skrapa golvet randigt. Och den är på tok för fin att ha i förrådet Men fin är den, ojojoj.

9 kommentarer:

  1. Jag var precis på jakt efter en turkos Råskog igår men den var slutsåld i Uppsala... Men den ska visst komma in redan nästa vecka. Håller med, den är så snygg. Och den ska faktiskt stå i äldsta dotterns rum, vid spegeln. Där ska borstar, spännen och ett och annat läppstift få bo!

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag har också dregglat över det där rullbordet. Var sugen på att ha det i badrummet men det får inte plats...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Men så snygga bilder. Och den där rullvagnen ja. Den är så snygg, speciellt i denna färg. Men var ska jag ha den? Liksom? Jag rullar inte så ofta runt ett bord. Saknar sällan ett. Men det är så nedrns snyggt att jag nog snart får bygga upp ett behov.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har den och den är så snyyyygggg:)

    SvaraRadera
  5. Småland - dom kan dom!
    Pallarna gillar jag ....

    Kram.

    SvaraRadera
  6. Jag har lite samma dilemma som du, jag vill ju ha den, men till vad och var? Och hur gör man för att inte ungarna ska flytta in och tro att det är en husvagn?

    SvaraRadera
  7. Åh men snyggt från Ikea. Jag ögnade igenom nya Femina igår och läste om några höstnyheter. Ser fint ut det med! :) Och tack för länken, snart dags för mood board igen!

    Läser ikapp mig lite här på bloggen. Härligt med kuddar och färgkoordinerade kokböcker (det har drabbat även mig!)...både kuddar och böcker.

    Jag brukar inte heller nappa på prenumerationserbjudanden men jag gillar verkligen de där produkterna från Rituals så jag kanske får slå till jag med.

    Ha en fin tisdag!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. UUUUUnderbara bilder!!!
    Jag har både rullskog och pallarna i den färgen och jag fullkomligt äääälskar dem!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Finfina bilder. IKEA living är verkligen bra! Älskar den där turkosa vagnen, skulle göra sig super i köket men vi är visst inte överens om det (än).

    SvaraRadera