torsdag 26 juli 2012

På väg på dop




Dop. Bara axlar eller ej? Färg? Jag kör ett säkert kort. Puderrosa och lång ärm. Med inspiration från Estelles dop. Fast inga blå band. Jo föresten, runt midjan på den lilla prinsen.

Och skor från New York som inte fått vara med på väldigt länge. Klacken ser nästan ny ut. Klänningen har hängt i min garderob sedan juni 2010, med lappen kvar. Även den ett impulsinköp i New York som uppenbarligen visade sig vara en av mina skäms-köp. Hello stranger!

Men idag känns den helt rätt. Och amningsvänlig. Bara en sån sak.  

4 kommentarer:

  1. Ser alldeles bedårande ut tycker jag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nästan lite skrämmande fint.... du verkar då vara en kvinna med pricksäkerhet! Du spelar i en helt annan liga än jag gör ;) Men jag ser ändå fram emot att möta dig ;)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. ser ut att vara en helt perfekt nagellacksfärg, har du ork-lust-tid så får du gärna dela med dig vilket det är. Känner att jag behöver lite piff nu : )

    SvaraRadera