lördag 14 juli 2012

Damernas


Jag hakar ofta på prenumerationserbjudanden, men nästan alltid tackar jag nej till de olika premierna och väljer ett extra nummer av tidningen i stället. Jag är inte så intresserad av udda kökshanddukar, skålar, små pytteflaskor med parfym, eller sminkprover som aldrig överensstämmer med bilderna.


Men den här gången föll jag för gåvorna snarare än tidningen. Jag köpte en Damernas värld på vår road trip och tyckte att den var helt okej. Om man tecknade sig på 6 nummer fick man 4 härliga produkter från Rituals, dessutom i full size - inga löjliga småflaskor. Sagt och gjort. Igår kom min första tidning och alla mina härliga produkter. Tidningen ligger oläst, men det var en sann dröm att duscha idag.

Vad sägs om Magic Touch Organic Cherry body cream eller Zensation Cherry Blossom foaming shower gel, en mjuk mousse som verkligen gör själv för sitt namn. Utöver dessa två handkräm på pumpflaska och scrub.

Det bästa av allt, erbjudandet gäller fortfarande! Här kan man välja mellan 3 eller 6 nummer.

7 kommentarer:

  1. Ja, det va faktiskt en riktigt bra premie. Annars tycker jag att det oftast är exakt som du skriver; att man får ett udda badlakan eller nån skål som i alla fall aldrig kommer till användning.

    SvaraRadera
  2. Jag signade upp direkt. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Vilket supertips! Kan man säga upp sin prenumeration och starta en ny i makens namn? :)

    SvaraRadera
  4. Detta är en verkligen kanonprodukter! Jag har iof bara provat en rogivade rums- och kroppsdoft som får mig att rysa av välbehag och som doftar alldeles perfekt fräscht i sängkläderna vid läggdags. En burk med ljuvaste bodycremen finns i varje dotters rum och de älskar den (jag också som "tjuvtar" i bland;) Mannen min överraskade efter en Stockholms-tripp för ett par månader sen :) JAg har bett om regelbundna leveranser och utökning av produkter men nu kan jag ju faktiskt öka på lite själv!

    Jag ska nog ta och bli tillfällig prenumerant jag också... haha, du borde få provision Anna!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Det låter fint det! Ibland hittar man så där fina premier, då är det bara att slå till :-) Ha en fin helg. Kram Elina

    SvaraRadera
  6. tack för kommentaren på kollaget. Jag vidarebefordrar det till Johanna. Jag ska inte ta åt mig äran!

    Kram Anita

    SvaraRadera
  7. vågar knappt klicka på länken, är en verklig junkie i sammanhanget. Jag väljer dock alltid premien så jag mer handdukar, kökshanddukar, grytunderlägg och necessärer än någon människa behöver...

    SvaraRadera