tisdag 3 juli 2012

Harry med H




Solsemestern med strålande sådan fortsätter. Harry med H får så mycket komplimanger för sin snygga mössa. Tro jag det! Fast solen värmen får han gärna skydda sina små öron med tunt mösstyg.

Bästa passformen (det är inte lätt att hitta bra mössor för minihuvuden) och igelkottar på rad, vad mer kan man begära? Mössan har Petra gjort. Petra, pysselkategorins svar på matkategorins Leila, dukningens Martha Stewart, tårtornas Linda Lomelino unt so weiter...

Besöks Petras shop för mössorna, eller hennes blogg för mer inspiration, denna kvinna som verkar fått några extra timmar av dygnet som vi andra gått minste om.

12 kommentarer:

  1. Eller hur!? Hon är bara bäst. Min idol :)

    SvaraRadera
  2. underbara bilder! vilken skönhet. kram

    SvaraRadera
  3. Åh. Finaste Harry med sötaste mössan. Den skulle jag vilja ha till vår lillebror som snart tittar ut. Ska genast kika in på sidan. Tack för tips! :)

    Harry ja... det är ett favoritnamn som vi har på vår lista. Kanske lite likt kusinens namn som är Henry men vad tusan gör det? :)

    Många kramar från en gravidtrött Lotta

    SvaraRadera
  4. Sötnosen Harry... man smälter! Trots ryggvärken från helvetet och ungefär 15 kg extra så kan jag fortfarande inte riktigt fatta att jag snart har en egen sån där sötnos att bita i. :-)

    Och tackar ödmjukast för de rara orden, jag blir alldeles generad, men såklart väldigt glad!

    SvaraRadera
  5. Åh så söt!! Och vilken fin mössa:)

    SvaraRadera
  6. Så söt i sin fina mössa! :-)

    SvaraRadera
  7. Kanonfin! Ja, den där Petra verkar kunna allt hon :)

    SvaraRadera
  8. Hej Harry med H, hunderbart fin mössa tycker jag hockså!

    SvaraRadera
  9. Så fin Harry är Anna...så pigga ögon.
    Känner nästan den ljuvliga bebis doften genom bilderna.
    Underbara bilder ,,,,

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Söteharry. I fina mössan. Håller med om Petras blogg. Den är fin den. Precis som din. Kram!

    SvaraRadera
  11. Hej Harryplutt! Vilka fantastiskt vackra bilder på dig. Kram Karin E.

    SvaraRadera