onsdag 5 december 2012

24e


Inte kunde jag ana hur användbara de små siffrorna till årets adventskalender skulle bli. 


Nej, hur skulle jag veta att jag helt plötsligt skulle känna för att klistra små siffror precis överallt?


Ingen anledning till stress. 18 dagar kvar.


Sen måste jag slå ett slag för en kalender där man inte måsta hänga upp alla klapparna på en och samma gång. Perfekt för den som sparat inköp av paket nummer 13-24 till ett senare tillfälle. Skjut upp det man kan göra vid ett senare tillfälle-mentaliteten. Typ. 

4 kommentarer:

  1. Smart! Och jättefina siffror, jag skulle nog också klistra dem överallt!

    Ha en fin dag! kram elin

    SvaraRadera
  2. Jättefint :) Och fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Vi hänger upp ett paket varje kväll så att det hänger ett nytt när han vaknar. På så vis kan man skjuta upp inköpen ännu längre ;-) Men jag köpte sista paketet idag, en pepparkakstvål.

    SvaraRadera
  4. Tjusgt! Vill också ha en sån där ju! Får göra en till mig själv nästa år haha.

    SvaraRadera