måndag 3 december 2012

Hugs på klapparna


Förra året laddade jag ner dessa Peace, Love and Reindeer-Hug-setiketter Eat, drink, chic - en av mina favoritsidor i Freebiesvärlden! Om man är sugen på jul, men inte det absolut traditionella är dessa etiketter helt perfekta!


För vem vill inte ha en kram, speciellt inte en ren-kram och speciellt inte om det är tomtens ren? 
Ho! Ho! Ho!


I jakt efter årets paketdekorationer ramlade jag över dessa och var bara tvungen att dela med mig igen. Förra året använde jag även den fina påsen och den röda etiketten till paketen.

 

1 kommentar:

  1. anna. du din lilla rackarnge.
    du vet ju inte ad du snackar om.
    "jag.gillar.inte.london!" - my ass ... hahahha!
    det är ju typ en av världens härligaste städer!!!!
    ska vi dra, ska jag motbevisa.
    du har bara hängt på FEL ställen - lilla vän ;)

    puss på dig.
    u

    SvaraRadera