måndag 10 december 2012

Bling-bling, del ett


I jakt på småsaker till alla dessa 24 småpaket hittade jag det mest glittrande lack, för typ inga pengar alls. När jag kom hem blev jag lite sugen på att testa, väldigt mycket mer sugen än att slå in och hänga upp i paketkalendern. Nog för att jag hade kunna smyglåna senare, men ändå. Rätt ska vara rätt och detta är numera mitt lack. Mitt bästa bling-bling-lack. 


Hur man enkelt adderar lite party på en helt vanlig måndag. Check. Dessutom i jättekul förpackning. Underst har jag Mavalas, Hong Kong och sedan detta glitter för under tjugo kronor på H&M.


Om man inte alls är intresserad av lack eller konstant söker små presenter till kalendern, till tomtens säck eller bara för kalla vinterfötter älskar vi dessa små mössen från samma ställe. Vi har snart en hel liten musfamilj!

7 kommentarer:

  1. WoooW Det nagellacket ska jag bara ha.. shit vad fint. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. I'm a blingbling gal in a blingbling world ...

    SvaraRadera
  3. Gillar`t! Det var ju superfint! Vill ha det med!

    SvaraRadera
  4. Åhh så fint, ska kanske passa på att ta en tur till H&M innan Jul. Svar på din fråga: Tapeten kommer från Boråstapeter kollektionen Scandinavian Designers. Den är så sjukt snygg, vi har den på jobbet men jag önskar att den fanns på en av väggarna hemma :)

    SvaraRadera
  5. Åh så mycket fint! HM har mycket fint till de små:)

    Ha en fin dag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Åh de där små mustofflorna blir ju en perfekt morgonjulis till dottern! Gissar att lillebror blir hemskt avundsjuk om han inte också får ett par :-)...

    SvaraRadera
  7. Hur får du lacket att sitta kvar? Jag testar med alla möjliga sorter, i alla prisklasser, med och utan över och underlack. I bästa fall klarar det sig 3,5 dagar, mina favoritfärger från Chanel sitter i två. Sen är kanterna fula och hälften lossnat. Hur gör du? Eller målar alla så ofta som två-tre ggr/vecka?

    SvaraRadera