söndag 6 maj 2012

06: MAKES YOU SMILE


Det här med att le känns inte speciellt svårt. Jag ler åt det mesta, mina barn, min man, mina vänner, min familj, våra forna och framtida resor, överraskningar, telefonsamtal, sms, Facebook, kommentarer på bloggen, god mat, fina minnen, roliga citat, livet. It goes on. Jag ler åt det mesta.

Och jag som tyckte temat brevlåda var svårt.


A Smile is the prettiest 

thing you can wear!   



Fler tolkningar här. I morgon bjuder jag på en av mina absoluta vardagslyx-favoriter.

A Photo a Day:
01: You | 02: Breakfast | 03: Something you adore | 04: Letterbox | 05: Something you wore | 06: Makes you smile | 07: Favourite | 08: Your sky | 09: Daily routine | 10: Childhood | 11: Where you sleep | 12: Close-up | 13: In your bag | 14: Something you’re reading | 15: Happiness | 16: Morning | 17: Water | 18: Something you bought | 19: Sweet | 20: Someone you love | 21: Reflection | 22: Your shoes | 23: Something old | 24: Guilty pleasure | 25: Something you made | 26: Colour | 27: Lunch | 28: Light | 29: Inside your fridge | 30: Nature | 31: You again

2 kommentarer:

  1. Då är vi två som ler åt allt och alla ;-)

    HA HA brevlåda njaa det finns några värre längre fram.

    SvaraRadera
  2. Hаvе yоu ever consіdегеd abοut adding а little bit more than јust уour articles?
    I mеan, whаt you ѕay is іmportant аnd all.

    Вut just imagine if you addeԁ some grеat picturеs or ѵideо cliρs to giνе your poѕts more, "pop"!
    Үour contеnt is excellent but with pics аnd
    сlips, this site could сertаinly be one of the greаtеst in іts field.
    Aweѕome blog!

    Herе iѕ my wеb page; natural breast enhancement

    SvaraRadera